خواب پیامبر
کليک کنيد">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 تير 1398
بازدید : 4928
نویسنده : اهل سنت و جماعت

سعید بن مسیب روایت کرد که ابوهریره(رض)

گفت:در حالی ه ما نزد رسول خدا(ص) بودیم،پیامبر

(ص)فرمود:در حالی که خوابیده بودم،خودم را در 

بهشت دیدم.ناگهان زنی را دیدم که در گوشه قصری

وضو می گیرد.گفتم:این قصر کیست؟گفتند: از عمر است.

(خواستم وارد ان شوم) که غیرت او را به یاد آوردم.بازگشتم

و پشت کردم عمر گریه کرد و گفت:ای رسول خدا!آیا بر تو

غیرت دارم؟؟؟

صحیح بخاری جلد 2 صفحه 841 شماره حدیث3680




:: برچسب‌ها: قصری در جنت , جنت , خواب پیامبر , روایت , حدیث , حضرت عمر , عمر بن خطاب , امیر المومنین عمر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اهل سنت جاسک
</div></div>
<div class=

با سلام لطفا از گذاشتن نظرات تبلیغاتی و غیر مزتبط با مطلب خوداری فرماید که تایید نخواهند شد

دوست دارید چه مطالبی بیشتر در وب سایت قرار گیرد؟

RSS

Powered By
loxblog.Com